Ayumi-san i Uzi-san w Getsuei Okiya

poniedziałek, 30 czerwca 2008

Miało być o wizycie w japońskiej herbaciarni, o pokazie tańca gejsz i o interakcji międzykulturowej... ale Ayumi-san mnie uprzedziła. Do jej relacji niewiele można już dodać, więc odsyłam do posta "An evening at Getsuei Okiya", a sama zadowolę się kilkoma zdjęciami i szybką zmianą tematu :) Kontynuacją właściwie. Wizyta w japońskiej herbaciarni miała być bowiem wstępem do “Shuzenji”, najnowszego dziecka SL grupy baletowej.

Spektakl miał swoją premierę pierwszego dnia czerwca, może więc ostatniego zdołam na niego w końcu dotrzeć. Dlaczego tak bardzo mi zależy? Wystarczy zerknąć na zdjęcia kostiumów i scenografii.
Zobowiązuję się więc dziś dotrwać do 5:00pm SLT i zdać relację :)

----------------------
Dosyć kiepsko, że się zobowiązałam, bo najbliższy spektakl odbędzie s
ię dopiero 6 lipca ;)

Ale żeby nie wypaść z klimatu, odwiedziłam azjatycki SIM na wyspie urodzinowej SL. Prawdę mówiąc, nic ciekawego tam nie było, niemniej, budyneczki ładne:


Brak komentarzy :

Copyright © Plateau Project by Uzi Boa
Design out of the FlyBird's Box.