Polska Republika na licencji CC?

sobota, 24 października 2009

Smutne jesienne wieczory zdają się nastrajać niektórych sentymentalnie i chociaż nie mogę powiedzieć, żeby połączenie w jednym zdaniu słów "nuda" i "Polska Republika" budziły mój zachwyt, to pomysł Maxa na zaradzenie temu pierwszemu drugim, owszem. Rozczula.

Zdjęcie pożyczone z galerii Maxa

"I tak sobie myślę, iż chociaż na OpenSim'ie Republika mogłaby egzystować." - napisał mi Max, a ja sobie pomyślałam w odpowiedzi "właściwie to czemu nie, nawet miło, że mu się chce". Nie jestem pewna, jaki jest zamysł, ale wygląda mi to na coś na kształt muzeum/ nekropolii/ pomnika. Zobaczymy (o ile rekonstruktora zapał nie opuści).
Z tego, co widziałam na zdjęciach, alejki już ułożone, a pałac w budowie. Mam tylko nadzieję, że na tamtejszym tronie zasiądzie nie kto inny, jak sam budowniczy.

Więcej na blogu Maxa.

2 komentarze :

Hacintho pisze...

Res Publica Necropolitalis... To brzmi dumnie. Wszystko, co żywe, choćby dawno umarło jest warte uwagi.

Queeness pisze...

Właściwie porównanie tego co robię do nekropolii jakoś nie pasuje, ale... Chyba tak to będzie wyglądało, bo zbyt dużego ruchu awatarów nie będzie tam... Chyba, że uda się na OSGrid to załączyć, ale nie mam odpowiedniego serwera, by to wykonać (a z własnego komputera na własny komputer nie mogę wejść - chyba coś technicznego mnie blokuje).

Dzisiaj pobiorę nieco tekstur i pierwszy budynek postaram się w najbliższym czasie postawić i ukończyć (właściwie już stoi, ale jest lekko dziurawy)

Copyright © Plateau Project by Uzi Boa
Design out of the FlyBird's Box.