Godło Polskiej Republiki

niedziela, 10 sierpnia 2008

Pewnego dnia stanęłam przed ścianą pałacu i zrozumiałam, że wymaga ona chorągwi. Zakupić na slx zawsze można, ale cóż to za Królowa, cóż za Republika bez wlasnego godla! Czasu było niewiele, więc chwyciłam za telefon i wyprosiłam Pawlla, żeby godło stworzył. Radośnie ogłosiłam wyniki jego pracy na forum.

Pierwsza wersja godła powstała za sprawą Pawlla Bullocha:

W odzewie posypały się projekty forumowiczów (biję się w pierś, nie sądziłam, że komuklowiek będzie się chiało...). Do północy w piątek zebrało się 28 projektów, które wystawiliśmy na Rynku Republiki. Do środy można oddawać głosy.
Moim prywatnym faworytem jest Godło nr 29, które pojawiło się niestety już po terminie i niestety nie może brać udziału w konkursie. Trudno też będzie w nie kliknąć, bo jest ruchome i bywa offline. Udało mi się je złapać podczas sjesty w kawiarni Forumowej, więc zrobiłam zdjęcie.

------------------------
I mamy zwycięzcę. Obywatele Republiki wybrali projek Ando Karu. Gratuluję :)


Brak komentarzy :

Copyright © Plateau Project by Uzi Boa
Design out of the FlyBird's Box.