Kolejny weekend w PR

sobota, 23 sierpnia 2008

Polska Republika ma zaledwie trzy tygonie, a już doczekaliśmy się wielkiego powrotu. Początek weekendu naznaczyło radosne "WRÓCIŁEM!" naszego królewskiego misia, który przez problemy techniczne został na jakiś czas oddzielony od Obywateli PR i swojej chatki za pałacem. Quadro wkroczył na wyspę z typowym dla siebie wdziękiem, rozdając stęsknionym za sobą damom czerwone róże. Wszyscy odetchnęli z ulgą. Rynek Republiki znów wygląda tak, jak powinien ;)

Vis a vis pałacu w budynku Teatru Królewskiego zgodnie z zapewnieiami reżysera Szerewpa Loona rozpoczęły się próby do jego najnowszego spektaklu, dramatu "Łaknąć" Sary Kane. Dzięki uprzejmości aktorów (Muza Waco, AGNIESZKA Allstar, Cytryna Matova, Morrigan Polanski, Garth Mizser, ABELARD Tebaldi) miałam możliwość podsłuchania pierwszych zmagań z tekstem. Już mogę zapewnić, że sztuka będzie robić wrażenie!

Kolejnym punktem piątkowego planu zajęć była narada Tymczasowego Rządu Polskiej Republiki. Nad czym debatowaliśmy, jak głosowaliśmy? Oto zagadnienie! Ważne, że demokratyczną decyzją demokratycznego rządu-NIE-rządu ziemia, leżąca dotąd odłogiem, została wystawiona na licytację (Ustawa w sprawie wykupu działek na terenie Republiki). Ku radości jednych i niezadowoleniu innych.
Zafrasowana ciężarem i odpowiedzialnością, jaki niesie ze sobą tag królowej, przytupnęłam kilka razy nóżką w Soul Machine i udałam się po pomoc i poradę do przywódców krajów ościennych.


W pierwszej kolejności udałam się na zachód. Cóż za przykra niespodzianka mnie spotkała na przejściu granicznym przy murze berlińskim!
[20:34] Cannot region cross into banned parcel. Try another way.
[20:35] Sql: guten tag
[20:35] Cannot region cross into banned parcel. Try another way.
[20:35] Sql: nie da sie
[20:35] Sql: pewnie sposobem trzeba
[20:35] Sql: ich bin sql
[20:37] Sql: Die Mauer muss weg; Die Mauer muss weg; Die Mauer muss weg
[20:37] Sqls: Wir sind das Volk; Wir sind das Volk; Wir sind das Volk; Wir sind das Volk

Mmo zaklęć rzucanych przez mojego kompana podróży sezam pozostał zamknięty.
Odrzucona przez zachód, zaczęłam przychylać się do polityki zagranicznej generała Wojciecha.
[20:47] Sql: tawarisz gawarisz?
Niestety, późno było juz na Placu Czerwonym. Towarzysz spał.


Pozostawiona sama sobie, postanowiłam poszukać sojusznika wrażliwego na mój urok osobisty. Zobowiązał się interweniować w razie zagrożenia.


Uspokojona, oddałam się dworskim rozrywkom. W niedzielny wieczór odbył się pierwszy bal w pałacu królowej Polskiej Republiki, poprzedzony dyskusją z mieszkańcami wyspy. Chciałam napisać, że pochyliliśmy się wspólnie nad kondycją Republiki, ale Morri mówi, że to sformułowanie źle wygląda PRowo :)

Brak komentarzy :

Copyright © Plateau Project by Uzi Boa
Design out of the FlyBird's Box.