Teatr Królewski

poniedziałek, 18 sierpnia 2008

Do Polskiej Republiki przybył Szerewp Loon, budowniczy teatru Morfina i reżyser jedynego wystawionego tam spektaklu. Ku mojej wielkiej radości w kilka dni zagospodarował budynek, który na kilkanaście poprzedzających pojawienie się naszego bohatera godzin przekaształcił się w arenę, ring zapaśniczy niechybanie czekajacy na pierwsze krople krwi. Na polu walki stanęłam ja (z wizją auli wykładowej) i pewnien bankier, kapitalistyczny krwiopijca, wróg contentu i rozwoju nauki, który zaplanował we wnętrzu tej przepięknej kamienicy centrum handlowe.
Szerewp jednym sprawnym posunięciem odebrał nam jabłko niezgody i przekształcił je w Teatr Królewski.
Wczoraj zostałam zaproszona do oficjalnego odebrania ukonczonej budowli. Dziś o 22:00 Dyrektor Teatru odczyta fragment "Łaknąć" Sary Kane. Zapraszam serdecznie na przedsmak sztuki, którą niebawem można będzie oglądać na deskach naszego teatru.
Dzis rano przeczytałam całość, zapewniam, że tekst niezwykły. Ewidentnie bardziej do słuchania niż czytania. Tym chętniej zakradać się będę na próby :)

2 komentarze :

Morri pisze...

Nie mogę się już doczekać, WKM. No i jestem coraz bardziej zazdrosna...

Uzi pisze...

Proponuję założyć teatr amatorski :)

Copyright © Plateau Project by Uzi Boa
Design out of the FlyBird's Box.