W oczekiwaniu na zamknięcie listy wyborczej

piątek, 5 grudnia 2008


(fota by elf Eve)

Fakt, Ayu mówiła, że zamiast konsultacji społecznych lepiej zrobić ognisko, ale nie sądziłam, że faktycznie je zrobi. Wczoraj zalogowałam się, żeby zamknąć skrzynię na zgłoszenia do wyborów, ale zapach pieczonej kiełbaski zawiódł mnie do ogrodu, zamiast do pałacu. Nie wiem, kto zaczął temat, ale wbiłam się w rozmowę gdzieś w okolicy udowadniania wyższości gum Turbo nad Donaldami. Później było jeszcze gorzej. Sql zarządził zabawe w odgadywanie wieku na podstawie ulubionych bajek i piosenek dla dzieci. Mój numer jeden też załapał się na wizję i fonię.
Meluzyna rules!

(druga fota by elf Eve)



Niemal się zagapiłam, niemal nie dopełniłam obowiązku. Ale alarm ustawiony w telefonie przywrócił mnie do świata żywych. Gdy wybiła północ, ostatni raz odebrałam notki złożone w królewskiej skrzynce pocztowej (jeszcze na pałacowych schodach minęłam się ze zdyszną Mad, która wrzuciła swoje zgłoszenie w ostatniej minucie).

Niniejszym mam przyjemność zaprezentować kandydatów do Rządu Polskiej Republiki:


aman Morrisey 

W SL jestem od listopada 2007. Zanim stalem sie szczesliwym rezydentem Republiki podrozowalem po odleglych landach oddajac sie przeroznym rozrywkom oferowanym dla zglodnialych atrakcji avatarow :) 
Dlaczego kandyduje? 
dlatego, ze 
- jestem Obywatelem 
- jestem rezydentem Republiki 
- znam mieszkancow i przedsiebiorcow Republiki 
- nie jestem obojetny na ich problemy i potrzeby 
- jestem otwarty na rzeczowe dyskusje 
- nie irytuje sie z byle powodu 


Beyonce Weatherwax 


Madelaine Sautereau 

Poprzedni rząd udowodnił, że aby działać efektywnie należy skupić się na kilku skonkretyzowanych pomysłach, nie zarzucając obywateli ustawami i obwieszczeniami z góry skazanymi na niepowodzenie lub skierowanymi do nielicznych (jeżeli nie niszowych) grup awatarów skupionych wokół PR. 
Priorytetową sprawą jest doprowadzenie do powołania władzy sądowniczej. Jako członek rządu będę dążyła do sporządzenia listy kandydatów i wyłonienia spośród nich osoby najlepiej nadającej się na to odpowiedzialne stanowisko. 
Drugim problemem, jakim należy się zająć, jest wg mnie ustalenie jasnych i prostych reguł dotyczących sposobu wykorzystania działek rządowych przez najemców. Chodzi o sprawy takie jak ujednolicenie stylu zabudowy, oddzielenie części mieszkalnej od komercyjnej, ustalenie zasad zamykania terenu. 
Chciałabym też zorganizować targi polskie – zaprosić polskich wystawców i gości z całego świata. Punktem centralnym targów byłby hunt – polowanie na ukryte na terenie PR przedmioty. Celem targów byłoby zjednoczenie środowiska polskich twórców, rozreklamowanie rodzimych produktów poza polskimi simami, przyciągnięcie najemców i oczywiście dobra zabawa. 


Miyu Garzo 

Nazywam sie MIYU GARZO, jestem kandydatem na premiera PR. Swoja osobe chcialam przedstawic w kilku slowach : zaangazowana w sprawy SL, o wysokiej kulturze osobistej, mila, "dobra psiapsiukla do pogadania, znana z cietych ripost" hahahah (kto czyta czasem forum wie o co chodzi) :)))) 
PROGRAM WYBORCZY KANDYDATA NA PREMIERA PR 
POLSKA REPUBLIKA OKAZALA SIE MITEM , SNEM NIEKTORYCH LUDZI . PROJEKT "LANDU DEMOKRACJI" ZMIENIONY ZOSTAL W SWOJE PRZECIWIENSTWO I JAKO REPREZENTANT POLSKIEJ SPOLECZNOSCI SL CHCIALABYM TO ZMIENIC. PR POTRZEBUJE INNEGO PROGRAMU, ODPOWIEDZIALNEGO , OPIERAJACEGO SIE NA ZAUFANIU DO LUDZI , WSPOLPRACY CO JEST PODSTAWA STWORZENIA DOBREGO LANDU. 
MOJ PROGRAM WYBORCZY PRZEDE WSZSYTKIM OPIERA SIE NA TOLERANCJI INNYCH , ZAANGAZOWANIU , POPRAWIE BEZPIECZENSTWA JAK I DEMOKRACJI KTORA JAKZE JEST WAZNA ZEBY KAZDEMU DOBRZE SIE WSPOLISTNIALO W SL. 
ZAANGAZOWANIE W SPOLECZENSTWO 
*Jako reprezentant polskiej spolecznosci SL czytam chetnie wszystkie watki zwazane z naszym sl. Ci, którzy zakładaja, badz czytaja te watki, moga byc pewni, ze zareaguje szybko w razie problemów naszej spolecznosci. Jestem za pokojowym rozwiazywaniem jakich kolwiek problemow. 
TOLERANCJA 
*Jesli zostane wybrana do rzadu , moge zapewnic iz bede stala na strazy tolerancji. 
DEMOKRACJA 
*wszelkie wazniejsze decyzje bede starala sie uzgadniac z reszta rzadu jak i bede brala pod uwage kazdy najcichszy glos avatara, poniewaz jestem reprezentantem ludu. |Kazdy bedzie mial prawo sie wypowiedziec w kazdej sprawie , zglosic spzreciw jak i wyrazic zachwyt. 
BEZPIECZENSTWO 
*zwroce takze uwage na oblodzone drogi w PR i postaram sie to zmienic poniewaz grozba wypadku (jesli przechadza sie avatar np. w szpilkach) jest dosc duza. trzeba to zmienic, posypac drogi piaskiem :) 
ZABAWA 
*Chcialam zaznaczyc ze jestem osoba ktora uwaza, iz SL jest stworzony dla ludzi ktorzy lubia sie bawic i bede tego bronic calymi silami. ZATEM ZABAWA PRZEDE WSZYSTKIM! 
Moj sztab wyborczy: 
*Kasia Kawashima 
*Damian Shippe


Radoslaw Jetcity 

Radoslaw Jetcity - kandydat zwyklych avatarow ! 
W skrocie o mnie: 
- w SL od ponad ponad roku. 
- pracowalem w Gratce, na poczatku jej istnienia w SK. 
- bylem menedzerem klubu Betsson, DJem, teraz jestem wspolwlascicielem pubu GOAL. 
- bedac DJem, gralem m.in. w Betsson, Vega, Green Point, Iguana, Sky Europe, nadal nim jestem w pubie GOAL. 
- jestem zalozycielem i prezesem PLP, zalozylem Polska Reprezentacje pilkarska, przyczynilem sie do powstania pierwszych klubow pilkarskich w polskim SL. 
- bylem pilkarzem wloskiej Cittadelli (Rozgrywki TIM), trenerem i dzialaczem Second Poland. 
- jestem Ministrem rzadu II kadencji Republiki Polskiej. 
Oto zalozenia programowe, ktore udalo mi sie zrealizowac, podczas obecnej kadencji: 
- Biuro Pomocy dla Avatarow 
- Biuro Pracy 
- Zalozenie Tygodnika dla Republikan 
- Powstanie Rady Rozrywkowej 
Nie udalo mi sie zdobyc poparcia przy glosowaniu nad ustawa o powstaniu Sieci Sklepow Firmowych Republiki, ktore bylyby w zalozeniu dobrym sposobem na powiekszenie budzetu rzadowego. 
Punkty, ktore chcialbym zrealizowac o ile zostane wybrany do rzadu: 
1) Zalozenie Organow Wykonawczych przy rzadzie. 
2) Utworzenie Sadu. 
3) Realizacja ustaw przeglosowanych przez rzad II kadencji. 
4) Ponownie zaprezentuje ustawe o Sklepach Firmowych Republiki.


Tox Furkel

Witam. Nazywam sie Tox Furkel. Chcialbym zglosic swoja kandydature w wyborach. Na poczatku opowiem troche o sobie. 
O second life dowiedzialem sie podczas pewnego wirtualnego koncertu na ktorym mialem przjemnosc byc :).Potem jednak pare reczy podkusilo by zostac,czesto czas spedzalem w BIG STAR do ktorego zaprowadzili mi przyjaciele,potem zaczalem szukac rozrywki az wkoncu poszedlem do wojska.Moja sluzba w "wojsku" byla chyba dosc udana,osiagnalem nawet 3 stopnie ale to tylko wspomnienia :),pozniej zaczalem odwiedzac roznarakie miejsca,zajalem sie sklepem,sportem,pubem ale jednak nie wszystko udalo mi sie zorganizowac.Gdy zaczalem czesciej przebywac w Republice zrozumialem ze nie ma lepszego miejsca w tym "drugim swiecie" ,naprawde jest tu swietna atmosfera i trzeba wypromowac to miejsce,dlatego zglosilem sie do wyborow. 
Moj program moze nie bedzie najdluzszy ale tresciwy,okresle go w 10 punktach. 
1.Promocja rozgrywek sportowych oraz wszelkich imprez 
2.Czeste eventy weekendowe 
3.Wspolpraca z innymi regionami(rowniez zagranicznymi) 
4.Czeste zaskakiwanie,darmowe lindeny i zmiany wystroju 
5.Czeste targi,dla mlodych sprzedawcow a takze wykupienie drozszych ubran z lepszych sklepow full-perm,ktore moglibysmy udostepnic w jednym freebie ktore bysmy starannie wybudowali. 
6.Promowanie sztuki,wszelakich koncertów,wieczorków lub spektalki i tym podobnych. 
7.Pokazywanie sie szerzej nie znanym potencjalnym graczom i zachecanie do rejestrowania. 
8.Pomoc i rada,nie ignorowanie kogos,nie pisanie "niech se idzie czytac Faq",tylko poprostu rada. 
9.Prace spoleczne,ktore beda nagradzane- sposob zarobku dla nowych 
10.Wysluchanie waszych potrzeb,waszego stanowiska,to przeciez ma byc NASZE miejsce,a bez waszych stanowisk takie moze nie byc,rozwazanie wszystkich pomysłów,stała promocja i cos co sprawi ze bedziecie tu chcieli byc ciagle,bedziecie lgnac do tego miejsca,uczynienie go fantastyczna rzecza. 
Dziekuje i prosze o głosy.


WoodPaker Barbosa 

Nazywam sie WoodPaker Barbosa. Żyje juz ponad 400 dni. W tym czasie dorobilem sie malego konta premium oraz wlasnego skrawka ziemi :) 
Byłem także współtwórcą i pomysłodawcą Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Second Life propagując jej czar w drugim świecie i opowiadając o tym w mediach świata realnego. Oczywiście nie zrobiłbym tego bez całego sztabu avatarów, których chetnie wymienie i, których chętnie chciałbym znów mieć przy sobie jeśli nadejdzie taka potrzeba. Częsc z Was pewnie pamięta mnie jako wspołtwórcę Konstytucji. 
Wiem jak ciezka praca jest stworzenie czegos co zacheci innych do zabawy i pojawianiu sie w Republice poniewaz od wielu miesiecy jestem wspoltworca roznych przedsiewziec w Republice 
Moim priorytetem jest przygotowanie kolejnych ciekawych wydarzen, ktore przyciagna uwage nie tylko polskich ale i zagranicznych avatarow. Nie bede tez koncentrowal sie na plci czy rodzaju avatarow gdyz w SL wszyscy jestesmy sobie rowni. 
W planach mam zorganizowanie targow, na ktore zaprosze wystawcow nie tylko polskich ale i z calego SL. Celem tych targow jest rozpromowanie polskich wystawcow poza granicami PR jak rowniez rozreklamowanie PR wsrod zagranicznych gosci. Oczywiscie bedzie tez dobra zabawa. 
Bardzo waznym jest tez powolanie Sedziego Polskiej Republiki. Jako czlonek rzadu bede dazyc do tego aby stworzyc liste kandydatow i wyłonic odpowiedniego awatara na to stanowisko 
Waznym jest tez aby uregulowac sprawy dotyczace zabudowy na terenie Polskiej Republiki. Zarowno te dotyczace ujednolicenia wygladu jak i oddzielenia dzialek mieszkalnych od zabudowy komercyjnej. 
Jesli los Republiki nie jest Ci obojetny glosuj na WoodPakera Barbose.

2 komentarze :

Ayumi Cassini pisze...

Ja tylko chciałabym zaznaczyć, że ognisko organizowałam razem z Eve, i gdyby nie nasza kochana elfka, to nie byłoby prowiantu ^^

Uzi Boa pisze...

ha, elfka nasza to skarb :)

Copyright © Plateau Project by Uzi Boa
Design out of the FlyBird's Box.