Luźne pytanie bez konsekwencji - ankieta

wtorek, 20 stycznia 2009

Kiedyś z przyjaciółmi napisaliśmy dziesięć przykazań internauty. Jedno z nich brzmiało „nie zastępuj przyjaciół komputerem”.
ks. Józef Kloch

vs.


------------------
Nie dalej jak wczoraj rozmawiałam z panią, która powiedziała, że nie chciałaby mieć w domu kogoś, kto spędza dużo czasu przed komputerem. Jasne. Jest w tym sens. 
Ale z drugiej strony, czy znajomi z RL są lepsi tylko dlatego, że mieszkają bliżej?
Należy pokornie zgadzać się na towarzystwo osób ze swojej dzielnicy czy raczej wybierać samemu, z kim ma się ochotę rozmawiać?
Głupie to, ale czasem wydaje mi się, że odpowiedź nie jest oczywista.

Tak dla zabawy zapytam i Was.
Co bliższe Waszym serduszkom? Przykazania ks. Józefa czy opis, który dziś rano pojawił się na mojej liście kontaktów?

P.s. Zastanówcie się dobrze, jak zagłosujecie. Ważą się losy moich przyszłych rozmów z mamą na Skype.

------------------

Wyniki ankiety nie są niestety zaskoczeniem.
A właściwie są o tyle, o ile zaskoczyć może zaginiony jeden procent.
Za księdzem Klochem opowiedziało się 30% głosujących, za moim kumplem 69%.

To trochę jakby pytać na blogu, czy czytelnik korzysta z Internetu. Pewnie przynajmniej połowa z tych 30% zagłosowała tak z przekory.

Dzięki i do kolejnej ankiety.

7 komentarzy :

A&A Fashion Shop pisze...

...to dziwne ale glosuje na , opis twojego kontaktu z gg... Moze problem tkwi nie w samej ankiecie ale w przyjaciolach. Zastanawiam sie teraz co zrobilaby moja przyjaciolka z Rl , gdybym sie ocknela z koszmaru w nocy okolo 3,30 i zadzwonila do niej i szepnela jej do sluchawki : ,, kurde ale mialam sen poprostu wymieklam mialam weza boa w brzuchu ,, co by sie stalo ? Dostalabym w odpowiedzi jedno krotkie zdanie :,, ku... poje... Cie jest zaraz czwarta rano papa ,, czy moznamiec o to do niej pretensje ? nie teraz wlasnie stwierdzam , ze to jednak nie jest az tak dobra przyjaciolka bo skoleji... wstaje o 3,30 wlanczam gg wybieram jedego uzytkownika (no wszyscy wiedza jakiego ) i pisze :,,Kocham Cie , jestes ? ,, w tym momecie czekam trzy minuty bo to leniwa bestia i w odpowiedzi dostaje jedno krotkie zdanie :,, kur.. skype ,, i wiem , ze juz nie zasne i wiem tez ze w tym momecie zapominam o zlym snie ... TO JEST DOPIERO PRZYJAZN !!!

Anonimowy pisze...

A ja się zastanawiam czy przyjaciele z internetu muszą zaraz wykluczać tych z rl? Może jednak jak zwykle najlepszym rozwiązaniem będzie złoty środek? Po prostu nie dzielmy się na tych z rl i tych z netu, a zwyczajnie na tych, których lubimy lub niekoniecznie, :)

Anonimowy pisze...

[prowokacja]
A ja tam widzę: "brak kontaktu ze swatem" ;) A SWAT to już nie musi być przyjacielem z internetu - może chodziło o zgłoszenie jakiegoś wykroczenia? ;P
[/prowokacja]

Og pisze...

Za mało opcji w tej ankiecie.
Mam przyjaciółkę poznaną na necie która mogłaby spokojnie zastąpić mi kompa.
I nawet ręka mi nie zadrżała gdy to pisałem ;)

Uzi Boa pisze...

Wiesz co Aguś, chyba w tym rzecz, że tę koleżankę z RL obudziłaś, a ta z gg/skype i tak by siedziała online cała noc ;)

(Tomek, nie niszcz zabawy kompromisami! To niegrzeczne.)

Linka pisze...

Ta ankieta jest bezsensu. Jedno nie wyklucza drugiego. Żądam odpowiedzi
c. komp zjebany, jestem pod kom, jak nie macie mojej kom to patrz odpowiedz .b a jak widzicie B. to nie jesteście dla mnie tymi z A. czyli Was w sumie dla mnie nie ma.

Madelaine pisze...

Myślę, że haczyk tkwi w pierwszym słowie 1 pkt. "Kiedyś". Czasy się zmieniają, westchnęła babcia Mad i wróciła do szydełkowania.

A swoją drogą zgadzam się z Tomkiem i Linką (i oboje mają nr mojej komórki).

Copyright © Plateau Project by Uzi Boa
Design out of the FlyBird's Box.