Czasopryzmat

środa, 3 czerwca 2009

Studenci kulturoznawstwa z Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, nudzić się przed sesją muszą niezwykle najpewniej, bo przyszło im na myśl, żeby porozmawiać o Second Life. Umówili się na dzień i godzinę i zaprosili sobie Rafała (aka Raf Aya) - ich uczelnianą wtyczkę in-world, żeby im powiedział, jak zarobić kasę w SL, gdzie dostać dobre ciuchy i jak działają sexkulki.
Raf lubi towarzystwo, więc sprowadził jeszcze mnie i bohaterkę wieczoru - jego idealnie zaplanowaną, wykonaną i odczytaną mind mapę z treścią wystąpienia.
Mind mapowanie owładnęło jego umysłem, dopisuje, kasuje, zwija, rozwija, zachwyca się rozłożystymi strukturami swoich myśli. Przyznam, że piękny to widok. Zobowiązałam się zatem spróbować i podjąć się eksperymentalnie mapowania mojego umysłu. Jak wyjdzie mi coś ładnego, to Wam pokaże (może zrobić taki cykl obrazów i wywiesić w jakiejś galerii...?).

Sam panel dyskusyjny był z mojego punktu widzenia rewelacyjny. Raf odwalił brudną robotę (przerysowywał swoją mind mapę na taką klawą oldschoolową zieloną tablicę), a ja folgowałam sobie jedynie w przerywaniu mu, dopowiadaniu 'swojej prawdy' i wytykaniu, że tacy jak on niszczą dobro i piękno na świecie. Bawiłam się przednio. Powtórzyłabym w każdej chwili. Zwłaszcza, że część osób sprawiała nawet wrażenie zainteresowanych, a niektórzy wręcz porywali się na zadawanie pytań. Staraliśmy się odpowiadać sprawnie i fachowo, aż padło jedno zabójcze, które uświadomiło nam, że czas kończyć - "ile w tym jest miłości?"...

4 komentarze :

Anonimowy pisze...

"Ile jest w tym miłości?" - najbardziej absurdalne pytanie na spotkaniu. Chyba zacznę je traktować na równi z różnymi perełkami typu "twoja stara", "jestem hardkorem"...

Pozdrawiam

Uzi Boa pisze...

"twoja stara" mi chyba umknęła :(

SecondLife UMCS pisze...

Uzi, nie podzieliłem się z Tobą najważniejszym moim ostatnim odkryciem. Mapa umysłu 3D. Wyobrażasz sobie jak skomplikowane twory umysłowe można w SL robić?! Jakie kategoryzacje i powiązania między ich kolejnymi wystąpieniami! Kusi mnie to ciągle, ale boję się zacząć... Może by jakiś konkurs zrobić na najlepszą mindmapę 3D nt. np. zakupów in-world albo mindmapę 3D wszechstronnie nomen omen opisującą zjawisko seks-kulki w SL? Strach pomyśleć.

Queeness pisze...

Hm, z chęcią bym się spotkał przed tym weekendem z szanownymi przedstawicielali SL, ponieważ mam zamiar w weekend (niedzielę dokładnie) mojej pani prodziekan zaproponować, czy moją uczelnię przenieść do SL, a nawet nie wiem, od czego zacząć (mam tylko skrótowo o Web 3.0).

Kontakt dowolny (e-mail, IM, GG itp.)

Copyright © Plateau Project by Uzi Boa
Design out of the FlyBird's Box.