Korunovacne slavnosti v Bratislave

poniedziałek, 8 września 2008


Po wczorajszych uroczystościach koronacyjnych Ferdynanda II mój dalszy pobyt w Bratysławie mijał się z celem. Sytuacja była patowa. Z jednaj strony nie wypadało ignorować Ferdeczka, który przyjaźnie wołał do mnie z tronu “Hej Uzi, wiem, że skręca cię z zazdrości. Moja korona wygląda jakby miała z 10k primów, a nie laguje wcale i koszt renderingu prawie żaden, poza lekkim uciskiem na skroniach”, z drugiej, ujawnienie się w takim tłumie oznaczało koniec tajnej misji. 

I faktycznie, bal koronacyjny kosztował mnie eskortę paparazzi w drodze powrotnej do hotelu


i ukłucie tęsknoty za domem i moimi damami dworu (te Ferdydanda nie dorastają naszym do pięt).


Bratysława spalona, nic tu po mnie. Następnego dnia rano ruszyłam w dalszą drogę (skrzętnie omijając przydworcową restaurację, w której kilkanaście godzin wcześniej miałam przyjemność pić rozwodnioną latte ramię w ramię z karaluchem). Na rozkładzie jazdy naładniej prezentował się “Budapest-Kel”. Maria Teresa, baseny i gulasz. Idealnie! Weszłan zadowolona na peron. A tam stoi vlak do Sudbahnhof... ech.


 


3 komentarze :

Anonimowy pisze...

Damy Dworu z pewnością będą zaszczycone. Pozostały personel również :]

Ayumi Cassini pisze...

My też tęsknimy i mocno trzymamy kciuki za powodzenie misji ^^

Uzi Boa pisze...

Trzymajcie, przyda się. Właśnie jestem w mieście, w którym prosto w twarz mówią mi, że nie lubią Polaków, a po stanie zabudowy miejskiej wnosić można, że oni tutaj potrafią nielubić... Ale szczegóły za kilkanaście godzin, o ile przeżyję :)

Copyright © Plateau Project by Uzi Boa
Design out of the FlyBird's Box.