Akademia Filmowa Polskiej Republiki

wtorek, 30 września 2008


Miniester WoodPaker "Le'mur" Barbosa i Merlin Janick zwany Jaglarzem wprowadzili się na Rynek Polskiej Republiki. Ku uciesze mojej ogromnej i nieskrywanej panowie przeznaczyli wynajętą kamienicę na siedzibę Akademii Filmowej. Ruszyli z kopyta. 
Na forum zapowiedzieli wielką galę filmową Republikanin 2008, która będzie ukoronowaniem konkursu na najlepszy film związany tematycznie z VR.
Domyślam się, że panowie wyladowując sprzęty z ciężarówki, musieli zaprzyjaźnić się z prezesem baku zajmującego sąsiednią kamienicę, bo z tego, co widziałam na stronie www Akademii, Podex zdeklarował się już jako sponsor nagrody dla zwycięzcy konkursu. 
Kto może, niech korzysta. Zapowiada się ciekawa zabawa. Niektórzy nie mogą, bo zostali wkolegowani w Jury i siedzą teraz i myślą, jak się wykręcić, bo też by chcieli film swój zrobić... :(

2 komentarze :

Anonimowy pisze...

Ja na pewno nie dam się "wkolegować" w pisanie oddzielnych komentarzy do trzech, umieszczonych prawie jednocześnie postów.

Uzi Boa pisze...

Ogy, który nie był tego wart? No przyznaj szczerze... :) Nie moje wina. I tak jeszcze jeden news zostawiłam na potem, nie wspominając o zaległych bajkach barda Euzeba, które cały czas wiszą na pulpicie...

Copyright © Plateau Project by Uzi Boa
Design out of the FlyBird's Box.