Barbie Girls - gorące lale metaversu

wtorek, 18 listopada 2008












To miał być żart. Najpoważniejszy człowiek w polskim SL opublikował na swoim blogu listę wirtualnych światów. Przyjrzałam się, przeanalizowałam i wybrałam. Plan był prosty - podziękować mu za nieoceniony wkład w moje życie, z pokerową twarzą opisać interfejs Barbie Girls i do końca życia wmawiać mu, że prawdziwy znawca wirtualnych światów powinien i tam mieć konto.
Nie udało się :(

Czysty przypadek i zbieg chaotycznych okoliczności sprawił, że w trakcie wycinania różowych screenów z lalkowego świata, moim oczom ukazał się pulpit Agnieszki Allstar (mniejsza o to, jak, ok?). Zamarłam. Sama nie wiem dlaczego, ale pisanie o różowym świecie dla małych dziewczynek jakoś nagle straciło urok oryginalności. Po co mi lalki, jak mam Agę i Lineczkę...
Sami zobaczcie.


Zwracam uwagę przede wszystkim na przepiękny pasek zadań. Oddanie Agi różowej sprawie ujęło mnie za serce, naprawdę. Jej się chciało zmienić kolor paska! Czy mi się wydaje, czy to wymaga zainstalowania jakiegoś nowego programu? Windows chyba nie ma pink wersji, prawda? 
Jestem oszołomiona. Zawsze jednakowo mnie zadziwia odkrycie, że inni ludzie na świecie nie są aż tak leniwi jak ja.
 
Co więcej, okazało się, że Adze marzy się zaróżowione Second Life. Zastanawiam się, jaki byłby popyt. Może dałoby się na tym zarobić?

Skoro już o pieniądzach mowa, w Barbie Girls byłam jakieś 10 minut i zdążyłam zarobić 100 Bucks. Sprawdziłam, sukienka kosztuje ok 40.
Jacek, jeśli czytasz, pomyśl o tym. Aga zrobi Ci różowe logo Podex banku.



13 komentarzy :

Linka pisze...

dużo tam jest sklepów?
ps: jam nie różowa, dopasowałam się tylko do stylu wielkiej Allstar.

Lincoln Beck pisze...

największy sztywniak chyba :D

Uzi Boa pisze...

Linka, zrób relacje na swoim blogu pt. "moda zagraniczna" i śmigaj po materiał do innych światów.


Lincoln, Ty to powiedziałes... :)

A&A Fashion Shop pisze...

Kochana Uzunia :) powiem tylko kocham roz :)))))))))))))) a i obraz wgrywajacego sie sl jest na rozowo to konieczne , oczywiescie nie obraz samego logo tej brzydkiej zielonej lapy sloweskiej ale miejsce gdzie wpisuje swoje dane do logowania jest rozowe ...jak to sie robi ? to juz tajemica rozowej landrynki:)

Daro Spitteler pisze...

yyy
eee
uuuuciekać Różżżżpwy :XD

A&A Fashion Shop pisze...

dario buuuuuuuuuuu roz jest piekny :)

Uzi Boa pisze...

Daro, nie chcę być złośliwa, ale to nie Aga biega w SL z różowawym ogonem i uszami :)

Daro Spitteler pisze...

Hehe racja Uzi ale to jest róż do przyjęcia
są dwie no może trzy kategorie różowego :
-slaby (mój ogonek i uszy w SL )
*No po za różowym mam jeszcze 7 innych kolorów ale niektóre kobieta się to podoba niektórym nie i nic nie mówią albo mówią*
-średni
- Oczojebny (Mocny)
i ten zobaczony tutaj uważam za 3ci :D czyli Oczojebny :D

Wybaczcie czasem muszę pogrymaśić :D taki mam charakter :D aa i materialista i pesymista czyli optymista z doświadczeniem jestem :D
btw Uzi na nagroda w poprzednim komentarzach myślę :D

Anonimowy pisze...

Proponuje obejrzeć filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=pD2Qq-z7g04

Linka pisze...

Buahhahahaahha.
Oglądnijcie ten filmik od anonimowego.
Wielkie LOL.
Coś dla Agi

A&A Fashion Shop pisze...

poprostu , Sylwiunia moglaby byc moja coreczka :))Dario ja prosze o poimformowanie mnie z jakiego zrodla wziol pan trzy definicje rozu i kto okreslil ,ktory roz jest dopuszcalny a ktory nie ? Podam dla odmiany kategorie rozu z mojego zrodla
1roz oczojebny :
dopuszczalny tylko dla osob ktore potrafia sie wyroznic i potrafia stanac oko w oko z reakcja innych, do tego potrafia bronic swoich zasad
2sredni:
czyli pospolity, uzywany w glownej mierze , przy dotatkach. Roz pospolito odziezowy jednak tylko i wylacznie przeplatany z pozostala gama kolorow ...
3slaby :
delikatne ,stonowane odcienie rozu uzywane w akcesoriach typu rozowy ogonek kroliczka , uszka kotkow , ryjki swinek ... nie wyrazne , wrecz ukrywane sklonnosci do rozu proferuja osoby malo pewne siebie probujace niezbyt wyroznic sie z poza tlumu ,roz slaby to w przenosni ,, jestem tu , ale nie dotykaj , bo sie boje ''
To moja definicja , nie mniej zlosliwa i uszcypliwa jak Pana :)
Od lat , tak jak widac tu na jednym z Filmikow rozowy kolor w powiazaniu z dziewczyna i do tego jeszcze blad wloski ,to okreslenie slodkiej idiotki :)) Alez oczywiscie ,jednak w przeciwienstwie do Sylwuni , jestem kobieta ktora mocno stoi na swych nogach w rozowych szpileczkach , oczojebny roz to nie tylko dziecience marzenia z bajki , to rowniez dobry kamuflarz, bo nie ma nic piekniejszego gdy rozowa lala uwazana za slodka idiotke ,skopie ci tylek :))

Uzi Boa pisze...

Zaiste manifest godny Różowej Lady!
Respekt Aga, respekt. Ja nie zadzieram z różownym obcasikiem Twojej różowej szpilki, bo coś mi mówi, że Ty nie żartujesz :)

Anonimowy pisze...

Wydaje mi się, że nie znalazłam na liście jednego wirtualnego świata. Pora więc na wycieczkę ;-)
Aga - róż tam istnieje i ma się dobrze!

Copyright © Plateau Project by Uzi Boa
Design out of the FlyBird's Box.