I po Królowej

niedziela, 29 marca 2009

Przedstawił mi ją wczoraj rano. Mówił o niej Cesarzowa. Ukłoniła mi się. “Jakież to urocze” pomyślałam. Przecież jeszcze chwila, a to ja będę miała kłaniać się jej.
Jak ciężko oddaje się osiem miesięcy swojego życia? To miejsce na serwerze, na które loguję się i o które dbam od półtora roku. Przezabawne jak bardzo można się przywiązać do kawałka maszyny. Jakbym wysyłała dziecko w świat i jeszcze na dworcu wykrzykiwała coś w stronę odjeżdżającego pociągu - pamiętaj, że w rogu wyspy Tija ma swoje pudełko, że Krzysiek wygrał konkurs i powinien rozwiesić tabliczki z nazawmi alejek, że biblioteka Ayu..., że teatr Szerewpa...., że Desio i Eve..., że nie rozmawia się z nieznajomymi i myje ręce przed obiadem...
A przecież to bez znaczenia, bo teraz ona decyduje, a zmiany polegają na tym, że nie jest już jak było. Pozostaje się cieszyć, że znalazł się ktoś, kto nie przerobi sima na mall albo osiedle mieszkaniowe, że komuś się chce pociągnąć Republikę. Niezwykle to cieszące, że żaden z mieszkańców wyspy nie zrezygnował z wynajmowanej parceli. Republika to Republika, żadna różnica czy z Królową, czy z Cesarzową na czele.
Pięknie było ją budować. Niech ma się dobrze.
Na mnie już pora. Czas się zabrać za coś nowego.

Dziękować wypada. Tym, którzy Rebublikę zobaczyli na simie bez primów i bez ziemi - Jackowi, Lincolnowi, Morrigan, Ayumi, Sqlowi. I wszytkim tym, którzy pojawili się po jej otwarciu i dołożyli trochę siebie do tego, czym Republika się stała.

Ckliwie się zrobiło. Zapewne przez tę muzykę dobiegającą z dołu (Rotarianie drugi dzień balują przy dzwiękach pianina i czegoś tam jeszcze). Znak, że czas kończyć.

Niech żyje Cesarzowa Talisha Daviau!

8 komentarzy :

Thank you for your attention pisze...

Zatem podjęłaś decyzję? Mimo wszystko jakoś mi przykro. Byłaś wspaniałą królową i teraz nowa Nam Panująca ma bardzo ciężkie zadanie. Dorównać Uzi, albo nawet być lepszą od Uzi( cokolwiek to znaczy)nie jest rzeczą łatwą. :) Ja dziękuję za pamięć i życzę Ci skarbie nowych, czadowych przedsięwzięć i pomysłów :)
Ciao

A&A Fashion Shop pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
A&A Fashion Shop pisze...

czarno czerwona suknia, czerowne przekrwione oczy, blugie lsniace wlosy,srebrno-metalowo-zimne dwa rogi, a na ramieniu maly kosciotrup, z napisem ,,glowny doradca'' no ok czlowiek jak swinia do wszystkieog moze sie przyzwyczaic... Uzi Jestes Nasza Krolowa i zawsze Zostaniesz !!!

Uzi Boa pisze...

Dzięki, dzięki. Na szczęście Talisha była sprytniejsza i ogłosiła się Cesarzową, nie Królową. Dzięki temu nie będzie musiała z nikim rywalizować, będzie porównywana do samej siebie :)
I dobrze.

Niech żyje Republika! :)

Anonimowy pisze...

Po cesarzowej pozostaje już chyba tylko bogini... ;)

Citizen E.

Anonimowy pisze...

Ciekawe jak to będzie dalej ? Co z republiką ? Już tylko komercja ? Mimo wszystko było fajnie.

Pozdrawiam
Noah Perinal

Linka pisze...

a mi dziękować?
Byłam grzeczna, nie wyzywałam ludzi.
Miła, subtelna.
Wiesz ile mnie to kosztowało????
Obrażam się i idę napisać odpowiedniego posta na forum.
(Jak to zawsze wszyscy obrażeni mieli w zwyczaju)

:)

Uzi pisze...

a nawet się zastanawiałam, czy uwzględnić Twój wkład w budowanie Republiki - "o matko, dalej te domki ustawiacie... kiedy wam się znudzi?!"

Copyright © Plateau Project by Uzi Boa
Design out of the FlyBird's Box.