Ayumi Cassini does Massively

środa, 29 lipca 2009

No i tag krzyczący "znam Sqla Miles'a" właśnie abdykował na rzecz nowej mistrzyni SL. Od dziś, aby brylować w towarzystwie, należy znać drugą połówkę duetu - Ayumi Cassini.
Jej (opublikowany wczoraj rano) poradnik primowej magii właśnie pojawił się na massively.com.

Nie żeby to był pierwszy raz, gdy Ayu zbiera pochwały, ale dumna jestem z niej niezwykle. Wszak Massively to w moich oczach najlepszy i najrzetelniejszy blog o MMO.

Gratulacje olbrzymie!

4 komentarze :

CvX! pisze...

Ha! Ja gdy zobaczyłem w google readerze wpis z massively byłem w takim szoku, że aż wszedłem do SL-a. :)

Uzi, twój wpis był kilkanaście pozycji niżej. ;)

Gratulacje dla Ayu! :)

Uzi Boa pisze...

oj P. Adminie, widzę, że szybkie reagowanie to nie tylko moja domena :)

A reakcja na newsa specyficzna przyznam. Ja też byłam w szoku, ale zamiast SL odpaliłam telefon :)

Linka pisze...

graaatki:)

Ayumi Cassini pisze...

A dziękuję, dziękuję ^^ W największym szoku byłam ja :P Wychodzę sobie ze Sqlem na rower i na lody, a tu telefon od Uzi, że mój post jest na Massively! Kto by pomyślał, hehe.

PS. Mam własnego taga na Massively :P

Copyright © Plateau Project by Uzi Boa
Design out of the FlyBird's Box.