Pimp my Forum

wtorek, 7 lipca 2009


Ha! Dokonałam odkrycia ontologicznego - świat stoi, gdy chcesz, rusza, gdy sobie zażyczysz. Wystarczy, że zauważyłam, że panta rhei i faktycznie rhei. Tak ot.

Weszłam na secondlife.pl, żeby przeczytać/odznaczyć jako przeczytane zaległe 991 postów i okazało się, że wyczucie mam nieziemskie. Ostatnia to bowiem chwila, żeby oglądać nasze forum takim, jakie je znamy, cenimy, szanujemy i kochamy. Zgodnie z zapowiedzią p. Admina, jutro w pracy wszyscy będą musieli zadowolić się Onetem i Pudelkiem.

Jakiś już czas temu zdarzyło się Adminowi odpicować forum polskiej społeczności Entropia Universe, widać przyszła kolej i na nas. Tak długo pytałam, czy będziemy podobni, że się złamał i pokazał. Nie będziemy. Więcej powiedzieć nie mogę, bo krwią własną podpisałam, że ograniczę się do oficjalnego komunikatu autora rewolucji:
"będzie dużo nowego i super w każdym calu"
i do cytowania opinii zaczepionych przez Admina przypadkowych przechodniów, np.:
"Już nie mogę się doczekać!" - Pani Halina, lat 49.

Zresztą, nie wybaczyłabym sobie popsucia Wam niespodzianki. Powstrzymam się, nie wkleję tu tego pilnie strzeżonego screena. Dzięki temu będziecie mogli, wiercąc się na krzesełkach, niespokojnie odświeżać stronę co 5 minut.
Podpowiem, że przed północą nie warto.
Na szczęście Admin nie zostawi nas na pastwę losu i już od południa udostępni chat, na którym będziemy mogli się niecierpliwić razem.

(Osobiście czekam z zapartym tchem na nową wersję tekstu powitalnego. Na wszelki wypadek zarchiwizuję tu obecnie obowiązujący, bo kto wie, czy to nie jego ostatnie godziny, a przyznam, przywiązałam się)
Witamy w polskim portalu poświęconym Second Life.
Jeśli szukasz informacji, pomocy albo ludzi zainteresowanych Second Life to trafiłeś w odpowiednie miejsce.
SL to nie tylko gra, to wirtualny świat który możesz kreować, świat nieograniczonych możliwości w którym przebywa wiele tysięcy ludzi - dołącz do nas i Ty!

  • Odpicowywanie Forum rozpocznie się ponoć w samo południe.

1 komentarz :

Hacintho pisze...

Gdyby blog Uzi był zwyczajnym realowym blogiem, cytowano by go w tvn24 i Superekspresie. Zwięzłość i erudycja, jak ja nienawidzę Uzi! :(
P.S.: To nie dupowłazstwo, czy jak się ten trudny wyraz pisze, nie jestem wielbicielem stosunków analnych. To zwykła zawiść.Ja też tak chcę!... :(
P.S.II: Nad głową Hacintho formuje się chmurka jako ten Palec Boży, cierpliwy i uważny obserwator wyłowi litery układające się w napis "A było się uczyć, matole..."

Copyright © Plateau Project by Uzi Boa
Design out of the FlyBird's Box.