Elektroniczny mordulec - Kto się boi Agi Allstar?

środa, 29 października 2008


No tego jeszcze nie mieliśmy. Nie po cichu, nie w tajemnicy, nie na IMach ani nie kopiowane w notkach. Oficjalnie, jawnie i na głos.
Agnieszka "masakratorka pikselowych sumień" Allstar najwyrażniej zrobiła sobie prezent na drugie urodziny (wszystkiego najlepszego szaleńcze) - otworzyła swój zasobnik z logami i wkleja perełeczki na różowe karteczki swojego bloga. Wystawia nas na ocenę publiczną.
Sprawa lekko kontrowersyjna, ponoć logi to rzecz święta. Z drugiej strony, prowokacja i dobry happening to skarb na wagę złota :)
Aga osiągnęła SL-owy wiek starczy i zapewne pogrążyła się w refleksji nad kondycją świata. Myślałam, że jej blog będzie pamiętnikiem z szalonych pikselowych imprez, pełen żarcików zrozumiałych tylko dla wtajemniczonych. Niespodzianka. Aga jest poważna. Zasiadła wygodnie przed monitorem i ustawiła reflektory na naszą głupotę i obłudę. Poleje się krew...

Może to i dobrze, może czas zastanowić się nad tym, co robimy i mówimy w SL. Może zbyt wiele osób za mocno wzięło sobie do serca anonimowość i brak konsekwencji w Internecie. Może czas, żeby Jacek publicznie przedstawił swoją teorię "przezroczystego człowieka".
A może trzeba zbiorowo zmutować Agę :)

Coż, ja mam czyste sumienie. Chyba... ;)

11 komentarzy :

A&A Fashion Shop pisze...

Wspaniale prosze Pani wspaniale :)
Mysle , ze nikt nie powinien sie bac Pani AA, oddalam sie calym sercem i calym sercem bylam i nadal jestem na czacie glownym , na Im czy tez na voice.
Glownie chodzi mi tutaj o mala refleksje ,,KIM NAPRAWDE JESTEM W SL ?'' oraz ,,OMG ,TO JA TO NAPISALAM ? ''dane mi bylo poznac wiele wspanialych ludzi , ktorych szanuje i nie pozwolilabym aby zostali odczytani jako szalency sl-owych logow TO NIE TAK !!! Kto zdolal mnie poznac wie , ze moje logi sa jedne z najbardziej szalonych, czesto zastanawiam sie czytajac je po jakims czasie co mna kierowalo aby napisac np: Kocham Cie wariatko :) albo co mna kieruje kiedy pisze np: Nienawidze Sl ...
Czy poleje sie krew ...tego nie moge uniknac ani zapewnic iz ktos z czytajacych pozna swoje logi i ,,stwierdzi to chamstwo z jej strony'' nie koniecznie prowadzone rozmowy ze mna sama , mam juz wiele notatek z trzeciej reki :)Moge obiecac tylko,ze bede sie starac abysmy wszyscy zamyslili sie, chodzby na krotka chwile i zastanowili, czy to MY czy jednak Secondlife nas zmienia a w podswiadomosci nawet tego nie odczowany. Jestem czlwiekiem i widze SL-owe Avatary jako ludzi , zywych ,myslacych ,czujacych nie zmienia to jednak faktu , ze cos sie z nami dzieje na sl cos nami kieruje jakas odrebna sila abysmy odczuwali tak anie inaczej i przy tym wypowiadamy sie w taki czy inny sposob.Osobiscie stwierdzam , ze to wspaniale posmiac sie albo wzruszyc nad kawalkiem prawdziwego tekstu wyrwanego z czatu?
I do tego wszystko na rozowo:)
Zapewniam , ze moje wpisy nie sa wymyslane to fakty i nie tylko Wy ale ja dopuscilam sie w niektorych ,,przestepstwa '' ale stoje na bacznosc do kazdego wyrazu/slowa i do kazdej rozmowy ktora przeprowadzilam w swoim dwu letnim zyciu na sl :)
Wiec jesli ja sie nie boje , samej siebie ,Wy nie musicie sie bac mnie :)
Bo Allstarowka Was Kocha :)

Uzi Boa pisze...

Ech, coś jest w Tobie wariatko takiego, że ja Ci wierzę, że Ty chcesz dobrze...

Linka pisze...

Hm.
Na szczęście ja z nią w ogóle nie rozmawiałam nigdy w SL.

Uzi Boa pisze...

heh, a dałabym sobie rękę uciąć, że jedna z agusiowych "onych" nosi znamiona linkowatości... widać się pomyliłam.

Daro Spitteler pisze...

/me się trochę boi :D
P.S
Uzi spróbuj ponownie mi wystawić komenta na moim bo dopiero dziś zobaczyłem ze próbowałaś ^^'

Linka pisze...

jeden plus, niewiadomo, która to linkowa ONA.
Uffff

Uzi Boa pisze...

No tak, na szczęście Aga nie wpadła na błyskotliwy pomysł nazywania osób pierwszymi literkami imienia, jak niektórzy... :D

Linka pisze...

Tja ale nie wyklucza, że kiedyś
nie opublikuje listy szyfrów
ON789 = Jan Kowalski
:)

Uzi Boa pisze...

oj nie, nie rób tego. Już się umówiłam z Agą, że zrobie konkurs z nagrodami - 5k L$ za łebka :)

A&A Fashion Shop pisze...

Witam ponownie :) szkoda zawracac sobie glowe kim jest kto , pomyslcie jakie z nas barany i jak sobie sami w tylki dmuchamy na sl aby nam sie rogi rozprostowaly :) Kiedys bardzo ,,madra'' osoba powiedziala do mnie Cytat z gg:
,,On!(25-01-2008 23:40)
te pojeby z sl nie maja co robic?''
To prawda z czasem nie mamy i co robimy ? piszemy :)) A co poszemy ? he to ja wam pokaze :) A czy wazne kto jest kim ?
Kiedys bedzie wazne gdy zaczniemy sie zastanawiac nad tym co piszemy ...

Linka pisze...

Ja sobie wypraszam, te wszystkie k..y co padły z mojej strony były bardzo przemyślane :)

Copyright © Plateau Project by Uzi Boa
Design out of the FlyBird's Box.