Królowa straciła pikselową duszę

piątek, 17 października 2008


Zalogowałam się tylko na moment, tylko po to, żeby podmienić notkę konfiguracyjną. Nic wielkiego, nie wymaga skupienia. Myłam jednocześnie zęby, robiłam sobie kawę, oglądałam nowy wystrój Forumowej - placu zabaw Morri i Ando. Powiesiłam sobie ava na słomce w kieliszku i chwilkę później w prawym górym rogu pojawiło się niebieskie okienko pytające o zgodę na animowanie moich pikselków. No wiecie, wszystko, jak zawsze... :( I z automatu, z rutyny i lenistwa nie przeczytałam... zaakceptowałam :(

W ciągu sekundy załapałam, co się stało, ale było już za późno. Na czacie pojawiło się radosne "dziękuję :)" i zielonkawe "You've just been bitten by a Bloodlines Vampire", a w inventory przybył mi nowy obiekt - primowe ślady ugryzienia. 

Co za okropne rozczarowanie. Tak bez słowa, tak po prostu, tak w miejscu publicznym, tak z biegu... ech, zupełnie nie jak na filmach. Gwoździem do trumny romantycznego wizerunku wampira była rozmowa o deficycie krwi w SL.
Poraziła mnie też forma notki, którą dostałam:

Greetings!


Welcome to the Thirst: Bloodlines Vampire RP World! This notecard is vended to you the first time you wear your Bloodlines Bite Marks. These Bite Marks are free, copy, and transfer. Feel free to give copies away to your friends!


Ktoś reflektuje na primowe ugryzienia? Dramat... I jak tu czuć się wyjątkowym i dotkniętym przez tajemniczy świat dzieci nocy?  :)


Tak czy owak, faktem jest, że straciłam 5% swojego człowieczeństwa i 0,25 litra krwi. Podobno mam jakieś opcje teraz i wszystkiego dowiem się na wampirzej stronie, ale skoro zaczęłam dzień od nieczytania, to niech tak pozostanie do zachodu słońca przynajmniej. 

Na koniec dostałam od Morri prezent - uroczego pieska w koszyczku. I że co to ma niby być? Mój pierwszy posiłek na wypadek, gdybym zdecydowała się zostać wampirem?

Ech, bardzo żałuję, że nie oddałam swojej duszy Lince, gdy jeszcze biegała, żebrząc o krew. Teraz zabrał mi ją jakiś obcy facet, który nie miał nawet na tyle przyzwoitości, żeby się przywitać i zapytać o zdrowie.

8 komentarzy :

Daro Spitteler pisze...

Uuu
pogratulować ugryzienia :D
Gdybym miał animację to najpierw bym zapytał czy mogę.Proponował bym jakieś śledztwo kto to zrobił choć z drugie strony może okazać się ze ktoś kto ugryzł naprawdę jest w najciemniejszej z ciemnych stron SL ;).Pozdrawiam
P.S. Ciągle liczę na taniec ;)

Linka pisze...

Uzia,
zasada.
NIGDY PUBLICZNIE NIE PODAJE SIĘ NAZWISKA WAMPIRA.
TO TAJNE GROMADZENIE!
LINK DO BLOODLINES TEŻ JEST TAJNY!

wybaczę Ci bo jestem już destroyed w Bloodlines;)

ps: Daro głodny wampir w realu pyta ofiarę czy może ugryć? :))
(zresztą pytanie jest zawarte w prośbie o zanimowanie)

Uzi Boa pisze...

Dla kogo tajny, dla tego tajny. Jeśli w notce mam napisane, że mogę ją dawać, komu chcę, a w niej jest link do Bloodlines, to nie wygląda na zbyt duży sekret.

Druga rzecz, ja wampirem nie jestem, reguły wampirów mnie nie obowiązują. (nikt mnie z nimi nawet nie zapoznał)

Trzecia, nie mam żalu o to, że jakiś pan mnie ugryzł, było napisane (niezależnie od tego, że nie przeczytałam). Mówię o tym, że kulturalniej byłoby najpierw pogadać o pogodzie, a nie tak z marszu :)

Linka pisze...

głodny był .
Ty w MCdonaldsie gadasz o pogodzie czy zamawiasz?
;P

Daro Spitteler pisze...

hehe Linka w RL może nie :D
Ja bez pytania daję się ugryźć ale tylko znajomym bo sam kiedyś dawno temu pewna SL-owa znajoma mnie przekonała :D no może nie tak dawno jakieś 0,5 roku temu :D ale najpierw zapytała się czy może po długim wahaniu i przekonywaniu zgodziłem się :D
Hmm gdybym tylko miał animacje ale ona cholernie droga jest choć mam pewną znajomą co przekonuję mnie , że ona jest jakiś nowy system który tej animacji nie potrzebuje :D hmm to będą heca pół Vampir - pół Neko.
Btw Uzi skorzystałem z sklepu z freebiesami :D i teraz nieźle wyglądam szkoda ze skin i shape jak dobrze pamiętam No Mod jest :D ja zawsze lubię coś modyfikować :D

Daro Spitteler pisze...

Aaaa kotki dwa Linka łap :
http://slfirstblood.com/profile.php?who=56993

Thank you for your attention pisze...

Uzi jestem pwena, że jeśli wpiszesz na google imię swojego avatarka, znajdziesz TAJEMNICZĄ stronę SL'owych wapirkow, na której będzie lista ugryzionych. Ja ostatnio w ten sposób przypomniałam sobie incydent sprzed chyba roku, kiedy to na ulicy zaczepił mnie jakiś koleś i kulturalnie zapytał, czy może ugryźć, na co wyraziłam zgodę. :) Ślad po jego zębiskach wyrzuciłam...czyli mi się avek zregenerował ;0
Pozdrawiam.

Uzi pisze...

Wiem Tija, czytam Twojego bloga ;)

Copyright © Plateau Project by Uzi Boa
Design out of the FlyBird's Box.