SKY television

sobota, 28 lutego 2009


I doczekaliśmy się. Mamy własne, prywatne, polskie TV Wiadomości. SKY television.

Znani i lubiani (rzecz jasna) DJe - Izabela Jewell i Mariusz Tomsen w roli prezenterów telewizyjnych to dzielnie przemierzają simy z mikrofonem w pixelowych łapkach, to pełni powagi nadają z iście profesjonalnie wyglądającego studia. Oczywiście radości mej kresu nie ma, bo siedziba SKY television mieści się w Republice. Ech, zawsze miałam słabość do ludzi, którym się chce.

Pozostaje tylko zadumać się nad faktem, że pierwszy news o naszej wyspie dotyczy otwarcia klubu nocnego Pawell's Angels, a premierowa wzmianka o królowej dotyczy mojego na tej imprezie stroju zakonnicy. Chwila słabości i poszło na antenę...



6 komentarzy :

Thank you for your attention pisze...

Jestem pod wrażeniem :) Niektórym ludziom Uzi "chce się" tak bardzo, że mi aż z niedowierzenia dziób się otwiera. Tylko dziwie się, że wybrali do pierwszego odcinka tego Tytanica. Byłam tam jakiś czas temu i mówiąc szczerze nie widziałam nic interesującego. Dla mnie to profanacja. Zero tam klimatu tylko wszędzie tandetne szmaty na tablicach. Bleee. Jest tyle innych powalających miejsc w SL :) Niech redaktorzy w tej sprawie zaglądną na koinup :) Szczerze polecam :)

Daro Spitteler pisze...

/me obejrzał 55 s pierwszego filmu i ziewnął proszę o bardziej żywe głosy a nie takie jak zaraz mieli być kaput za przeproszeniem :D

Uzi Boa pisze...

Tija, racja. Aż się prosi, żeby czas antenowy oddawać miejscom naprawdę niezwykłym. Z drugiej strony, tyle już razy dostawałam tp do tego Tytanika, że trzeba brać pod uwagę, że obiektywnie za lokalizację wartą polecenia może być brany. Może kluczem jest gust większości.

Daro, To SL nie BBC.

Margaryna Palma pisze...

...a Pan prezenter ma głos kojący niczym Anatolij Kaszpirowski. Czysty relaks!

Daro Spitteler pisze...

Uzi
wiem, że to nie BBC
ale jednak głos trochę żywszy musi być bo jak wspomniałem 55 s i mi się odechciało słuchać :]
no i trochę bardziej wyraźniejszy wiem to pewnie wina mikrofonu ;]

Anonimowy pisze...

a Hanna Lis nie może czytać? podobno chcą ją teraz wywalić z

Copyright © Plateau Project by Uzi Boa
Design out of the FlyBird's Box.