AdTaily

środa, 29 kwietnia 2009

Jakimś tajemniczym sposobem zawsze dobrze poinformowany Lincoln podzielił się właśnie nowym odkryciem (czy Ty nie powinieneś być teraz w pracy, a nie biegać po necie...?).
Na blogu Mediafun gwiazdami dnia są Janda, Wajda i nie kto inny, jak Jakub Krzych (niegdyś) z Making Waves Polska. Zapewne pamiętacie ich z SL.
Nowa zabawka Jakuba nazywa się AdTaily i niezmiernie mi się podoba.


Myślę, że nie tylko dla mnie Internet oznacza przede wszystkim pojedynczych ludzi zapełniających go treścią (czy 'treść' to dobry zastępnik dla 'contentu'?). Omijam totalnie wielkie serwisy informacyjne. Nie muszę tam zaglądać. Większość tego, czego mi trzeba, znajduje się na prywatnych blogach. To już zdecydowanie nie jest nisza. AdTaily to sposób na zauważenie i docenienie potencjału tej części sieci. Pozwala na proste i bezproblemowe sprzedawanie miejsca reklamowego na Twojej stronie, blogu czy cokolwiek tam masz. Sam wyznaczasz cenę, sam moderujesz zawartość ogłoszenia. Na koniec zgarniasz od 50 do 70 procent zysku.
Produkt nie jest jeszcze ogólnodostępny, ale jeśli ktoś ma ochotę sprawdzić, jak działa, można dopisać się do listy testerów -> TUTAJ <-. Ja się zgłosiłam. Ciekawa jestem niezmiernie, czy komuś przyjdzie do głowy zareklamować się na blogu o Second Life...

Brak komentarzy :

Copyright © Plateau Project by Uzi Boa
Design out of the FlyBird's Box.