AdTaily mi działa

czwartek, 30 kwietnia 2009

Ha! Mam już moje AdTaily. Dzięki wsparciu szanownego autora projektu poszło dosyć sprawnie i od dziś na pasku bocznym mojego bloga można zamieszczać swoje ogłoszenia. Fakt, szablon nie pozwolił umieścić ramki w większych rozmiarach i wyżej, ale pomyślę nad nową templatką (i tak wystarczająco długo już wysłuchuję zgryźliwości Shuftana odnośnie tych esów-floresów na górze). Chociaż jak na mój gust nie jest tak źle. Zobaczymy.

Obsługa AdTaily jest niezwykle intuicyjna (sprawdzałam, próbując ogłosić samą siebie u siebie - absurdalność pomysłu zapłacenia za linka do tej samej strony, na której jest ogłoszenie, była na tyle kusząca, że ledwo się powstrzymałam).



Gdyby jeszcze tylko można było płacić w L$, to zupełnie już kojarzyłoby mi się to cudo z tablicami reklamowymi w SL. Fajnie by było móc jakoś rozdzielić potencjalnych klientów. Dla Billa Gatesa i Philipa Lindena jedna cena, dla Rezydentów SL inna - taka sama, jak za tablice in-world. Pięknie by to usprawniło nagłaśnianie pixelowych eventów. Tylko jak to weryfikować...?
No nic.

Zabawka pierwsza klasa. Gratuluję pomysłu.

-----------
[update - jakies 30 min później...]
Witaj,

Mamy dobrą wiadomość!
Ktoś chce kupić reklamę na Twoim serwisie. Zaloguj się do Adtaily i zaakceptuj, lub odrzuć reklamę.

Huuuuu! Mam pierwszego klienta!
Obrazek wsadził beznadziejnie brzydki, a do tego wykupił reklamę tylko na dzień, ale i tak go uwiecznię.


Dzięki :)

15 komentarzy :

Jakub Krzych pisze...

Dzieki Uzi,

wyglada naprawde fajnie : )
A jesli chodzi o funkcjonalnosci roznych cen dla roznych ludzi to jest to bardzo ciekawy pomysl.

Mysle sobie, ze mozna by bylo w panelu wydawcy umiescic taka whiteliste osob, ktore moga kupowac reklame nie placac lub placac z rabatem... pomyslimy o tym : )

filczyk pisze...

Wiadomo było od początku, że Podex będzie pierwszy... ale żeby tylko na jeden dzień! :)

Uzi Boa pisze...

Tiaa... wiem, zero klasy. Pewnie chciał tylko się pobawić nowym gadżetem ;)

Madelaine pisze...

I chciał odhaczyć w CV - byłem pierwszy ;-)
Ciekawe, na wordpress też zadziała?...

Linka pisze...

Uzi mówiłam Ci już o różnorodności naszych zainteresowań?

Uzi Boa pisze...

Mad, działa, działa, sprawdziłam na slpolska.pl

Lineczko, dlatego nadal sie kocham właśnie.

Anonimowy pisze...

Uzi kłamie.
Zrobiłam wszystko jak trzeba, niestety wordpress nie lubi javy :-(
I tak oto nie zostanę milionerką, po raz kolejny, do cholery.

Uzi Boa pisze...

Ja bym tam na Twoim miejscu pozwała Wordpress

Anonimowy pisze...

Ale Wordpress mi nie mówił, że zadziała, a Ty tak ;-)

Trudno. Mam dwa wyjścia. Albo przerzucić wszystko na blogspot, albo pogodzić się z myślą, że jednak nie będę bardzo bogata.

Lincoln Beck pisze...

a tym czasem Adtaily kupiła Agora :)

http://di.com.pl/news/27508,1,0,Agora_przejmuje_siec_reklamowa_AdTaily.html

Uzi Boa pisze...

Nie pozostaje nic, jak powiedzieć - Mad kłamie.
slpolska.pl jest na Wordpressie i AdTaily działa

Anonimowy pisze...

Czy slpolska jest na wordpressie darmowym, czy płatnym? :-]

Linc, dzięki. To ważna informacja, już mi tak na adtaily nie zależy...

Uzi Boa pisze...

Darmowym. Na płatnym zatem tym bardziej musi działać.

Madelaine pisze...

No cholera jasna.
Skonfigurowałam wszystko wg instrukcji, nie działało.
Napisałam do AdTaily i dowiedziałam się, że nie zadziała, ponieważ Wordpress nie chce Javy, a kody AdTaily są tylko w Javie.

Taaak...

Madelaine pisze...

P.s. Proszę też o instrukcję, skąd macie taką ładną stronę, nie znalazłam takiej do wyboru ;-)

Copyright © Plateau Project by Uzi Boa
Design out of the FlyBird's Box.