Hippopotomonstrosequippeddaliophobia*

sobota, 25 kwietnia 2009

No i wyszło niepremierowo. A miało niemal czasu zabraknąć. Czerwony kapturek w Piwnicy pod Aniołami i Songs of Marilyn Monroe w Second Life Opera (w wykonaniu ekipy Teatru Królewskiego, który przetrwał mimo upadku królowej). Jak to zazwyczaj bywa, im więcej ma być, tym mniej jest. Dziewczynka, wilk i babcia odwołani, Marilyn niby była, ale co z tego, skoro znów się na stream nie załapałam i jedyne, co słyszałam, to ekstatyczne pojękiwania seksualne z widowni. Widziałam też niewiele, bo przy około 80 osobach na widowni nagłe przeskoki scenograficzne jakoś nie służą.

Tweebuffelsmeteenskootdoodgeskietfontein, chciałoby się rzec (afrykańskie słowo oznaczające 'dwa bawoły ustrzelone jedną kulą'). Na śmierć.

P.s."Rindfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz!" powiedział barman z Bohemy Morri i Ando, do których poszłam się wyżalić. O przyczyny gadatliwości pracownika pytajcie pracodawców. Ja jedynie staram się dostosować.

P.s.s. poza Konstantynopolitańczykówiakną najdłuższym polskiem słowem jest 'najcharakterystyczniejszego' (27 liter).
Zresztą sprawdźcie sobie sami:


*Hippopotomonstrosequippeddaliophobia - angielskie 36-literowe słowo oznaczające 'lęk przed długimi wyrazami'

6 komentarzy :

Morri pisze...

Mnie się już mózg zagotował. Zrobimy konkurs na przeczytanie któregoś z najdłuższych bez pomyłki (no dobra, z jak najmniejszą ilością pomyłek). Partycypujesz, tylko jeszcze o tym nie wiesz.

Uzi Boa pisze...

Morri, mam Ci do powiedzenia tylko jedno słowo - Quattrocentoquarantaquattromilaquattrocentoquarantaquattro!

Morri pisze...

Jesteś Supercalifragilisticexpialidocious, ale idźżesz już spać, bo blogspotowi serwery przeciążysz. Rozjedzie się na amen. I co ludzie będą do porannej kawy czytać? Pixelowego sumienia nie masz?

Uzi Boa pisze...

supercalifragilisticexpialidocious

Adjective
supercalifragilisticexpialidocious (not comparable)
Fantastic, very wonderful

Pronunciation
(UK)
IPA: /ˈsuːp.ə(ɹ).kæl.ɪ.fɹædʒ.l̩.ɪst.ɪkˌɛkspi.æl.ɪ.dəʊ.ʃəs/,
SAMPA: /"su:p.@(r).k{l.I.fr{dZ.l=.Ist.Ik%Ekspi.{l.I.d@U.S@s/
(US) IPA: [ˌsupʰɚˌkʰæləˌfradʒəl ̩ˌlɪstʰɪkˌɛkspiˌælə'doʊʃəs]
Audio (UK)help, file
Rhymes: -əʊʃəs


(sry, musiałam sprawdzić, czy mnie nie obrażasz)

Morri pisze...

Ej, a w ogóle jest takie słowo jak "idźżesz"?

Anonimowy pisze...

Premiera została przesunięta a nie odwołana by była pełna jasność.

Reżyser ;]

Copyright © Plateau Project by Uzi Boa
Design out of the FlyBird's Box.