Egzorcyzmy Linki D. - pierwsza decyzja nowego Rządu PR

sobota, 13 grudnia 2008

(fota by Minister Ando - dostałam dużo różnych, dziękuję,
ale tylko na tej widać chwałę boskiego pomazańca :) 
Wybitnie przypadła mi do gustu)

"Gdyby krolowa kojfła, ok, zaloba, ale zona ... eee tam" - usłyszałam, gdy przedstawiłam Rządowi propozycję wprowadzenia żałoby narodowej po naszej drogiej Pierwszej Damie. 

Nie było bardzo źle, trochę się zastanawiali. Rozważali róźne opcje i wersje, aby ostatecznie z ulgą dojść do wniosku, że to sparwa Dworu.

Dyskusję podsumowała Minister Bey iście poetycko. Piękna z tego będzie inskrypcja nagrobkowa! Przyznam, że sama bym tego nie ujęła lepiej :)


Beyonce Weatherwax: zaloba - nie 

Beyonce Weatherwax: pomnik - nie 

Beyonce Weatherwax: pogrzeb - nie 

Beyonce Weatherwax: dziady - nie 

Beyonce Weatherwax: inne obrzedy - nie 

Beyonce Weatherwax: egzorcyzmy - oj, moga sie przydac 

Beyonce Weatherwax: ok, jakies jeszcze tematy?


W tym samym czasie na stronie http://secondlife.com/account status Linki Deminy zmienił się z Cancellation Pending na Cancelled, can be re-instated.

1 komentarz :

Linka pisze...

Linka Demina przed śmiercią mi powiedziała, że sra na Twoją elYtarną Republiką i pochowają ją w komercyjnym, blingowo-różowym ALLSTAR!
!!!!!!!!
No chyba, że w mofrinie...

Ps: Bey, buziaki na dowidzenia:P

Copyright © Plateau Project by Uzi Boa
Design out of the FlyBird's Box.