Konsultacje społeczne

środa, 3 grudnia 2008

(fota by Ayumi)

Wczoraj wieczorem w pałacu spotkali się Obywatele, którym dobro Republiki leży na sercu lub żołądku. Skorzystałam ze swojego prawa do organizowania konsultacji społecznych, żeby dokonać drobnej zmiany w Konstytucji. Chciałam przedłużyć kadencje wybieranych rządów z miesiąca do dwóch (takie wnioski moje wypływające z obserwacji forum rządowego i działań na wyspie). Sprawa nie była najwyższej wagi, nie spodziewałam się tłumów ani dyskusji.
Częściowo rację miałam, projekt dwumiesięcznej kadencji przeszedł praktycznie jednogłośnie gdzieś około godziny 20:25. Cóż jednak z tego, skoro natychmiast pojawiły się nowe pomysły. 
Tej nocy przez pałac przewinęła się wcale mała grupa to zasiadających, to ustępujących sobie miejsca przy stole awatarów zgłaszających, krytykujących, radzących, negujących, wnioskujących i pytających. O 2:00 w nocy przestałam już rozważać problemy Republiki, a zupełnie samorzutnie moje myśli podryfowały w kierunku kwestionowania własnej egzystencji. Poszłam spać. Na wszelki wypadek. Mam nadzieję, że inni uczynili podobnie i nie znajde dziś na pałacowej posadzce martwych pikselowych ciałek, ofiar zbiorowego rytualnego samobójstwa.

Lincoln mówi, że trzeba to robić częściej. Oszalał :)

_______

Biorąc pod rozwagę stanowiska zaprezentowane podczas konsultacji społecznych postanawiam zmienić konstytucję ze skutkiem natychmiastowym.

Nowe brzmienie uzyskuja: 

§ 23. 
W skład Rządu wchodzi trzech Ministrów: 
- 1 wybrany przez Rezydentów 
- 1 wybrany przez Obywateli 
- 1 nominowany przez Królową 
W przypadku nie wyłonienia Ministra przez rezydentów, funkcję ministerialną obejmuje kandydat obywateli, który uzyskał kolejno najwyższą ilość głosów. 

§ 29. 
Kadencja Rządu wynosi 2 miesiące. 

9 komentarzy :

Linka pisze...

skasuj to

Linka pisze...

to jest wyspe, nie posta:P

Uzi Boa pisze...

Niestety taka propozycja nie padła. Trzeba było przyjść i zgłosić wniosek. Zagłosowalibyśmy.

Linka pisze...

specjalnie to zrobiłaś. Wiedziałaś, że wyjechałam!

Daro Spitteler pisze...

hehe a ja może swoje za i przeciw za tak 20 dni wyłożę teraz ni głowy ni niczego do takich myśli nie mam coś innego mnie pochłania :D

Anonimowy pisze...

Żałuję, że nie mogłem być. Wydłużenie kadencji rządu do 2 miesięcy - słuszne.

A&A Fashion Shop pisze...

Uzi , nic nie kasuj :) chodz nie musze Ci tego mowic ja sama wiem najlepiej jak ciezko skasowac swoje dziecko :))) Zaluje rowniez , ze mnie nie bylo :(((uwielbiam takie zgromadzenia :)) poprosze nastepnym razem info na skype :)))

Uzi Boa pisze...

A pamiętam Aguś, że na poprzednim spotkaniu byłaś. Na wszystkich fotach Twoje blond loki zajmują pół kadru :)

Będę wołać następnym razem.

A&A Fashion Shop pisze...

:))) to bylo wspaniale spotkanie i nawet zabralam co niekiedy glos Uwielbiam takie dyskusje , biorac pod uwage , ze naprawde byly osoby ktore mialy cos do powiedzenia :)) nastepne posiedzenie ,oczywiscie jestem :))) tylko daj mi znac krzych na skype to rusze tyleczek i moje zwichrowane piorka :)))

Copyright © Plateau Project by Uzi Boa
Design out of the FlyBird's Box.