Starcie gigantów - Bey vs. Radek

wtorek, 9 grudnia 2008

(pierwsza narada Rządu I kadencji, zdjęcie archiwalne :) )

Przedwczoraj spotkałam na Rynku Bey, mówiła, że z ulgą przyjmie zakończenie wyborów. Rzuciłam coś o tym, że koniec głosowania to dopiero początek. Nie przypuszczałam nawet, że miałam aż tyle racji. Jeśli mi się kiedyś przyśni Republika jako płonąca pochodnia, to błagam, nie wpuszczajcie na Rynek drewnianych koni :( 

Wczoraj wieczorem zakończyło się głosowanie. No i mamy problem...
Oto wyniki:

Minister z ramienia Królowej - Ando Karu
Minister z ramienia Rezydentów - Margolcia Greenwood

Wola Obywateli PR:
17,3% - Madelaine Sautereau
16,5% - aman Morrisey
15,7% - Radoslaw Jetcity
15,7% - Beyonce Weatherwax
14,1% - Tox Furkel
11,6% - Miyu Garzo
9,1% - WoodPaker Barbosa

Przypominam, że Obywateli w Rządzie reprezentować ma trzech ministrów.
Nie zostało nam inne wyjście, niż dogrywka. Na rynku stanęła tablica ze zdęciami Bey i Radka, do 20:00 10 grudnia 2008 można głosować. Rozdysponujcie piąte miejsce w Rządzie.

Brak komentarzy :

Copyright © Plateau Project by Uzi Boa
Design out of the FlyBird's Box.