Niebo w Polskiej Republice

niedziela, 21 grudnia 2008

Mam wielką przyjemność poinformować, że na naszej wyspie lada dzień pojawi się nowy budynek. Do współtworzenia Polskiej Republiki przyłączyły się trzy nowe osoby. I to osoby niezwykłe. Mariusz Tomsen i Mariusz Cioc to ludzie legenda - pierwsi polscy DJe w Second Life, Izabela Jewell to, z tego co mi powiedziano, jedyna kobieta DJ w naszej społeczności. 
Do małżeństwa z PR wnoszą w posagu najdłużej istniejący polski klub - SKY Club. Ja ze swojej strony przyrzekam miłość, wierność i primy aż nas śmierć nie rozłączy. Związek zostanie skonsumowany niebawem. Wielkie otwarcie zapowiada się hucznie i odbędzie się najprawdopodobniej w pierwszy dzień świąt. Poinformujemy notką in-world. Mam nadzieję, że pojawicie się wszyscy, aby dzielić z nami naszą radość i szczęście ;)
To prawdziwa przyjemność dzielić wyspę z takimi osobami jak ta trójka (jest takie słowo jak 'simmates'...?).

(Mariusz Tomsen i ja 
- pertraktacje pod czujnym okiem naszego republikańskiego prawnika Lincolna ;) )

------------------
Przepraszam najmocniej! To nieprawda, że Iza jest jedynym żeńskim DJem! Biję się w piersi. Morri, Muza, przepraszam. To chyba gorączka przedświątecznych zakupów mnie zaślepiła ;(

15 komentarzy :

Linka pisze...

mam same miłe wspomnienia ze Sky.
Linka noob zgadywała tam autorów piosenek, później usłyszała pierwszy raz Agnieszke Allstar na wojs (udawała akurat orgazm), bywała z pikselowym mężem i wysyłała dedykacje dj-owi dla znajomków.
Bawcie się razem dobrze;)

Daro Spitteler pisze...

hmm nazwa mi też przyjaźnie się kojarzy jak zbytnio nie będę padnięty po 24 grudnia :P i kłótnią kto mam mieć PC w nocy to wpadnę ;D
na otwarcie

Madelaine pisze...

Eeech, a ja się wczoraj czepiałam budynku. Zero szacunku dla nestorów polskiego życia klubowego...
I nadal będę, chyba, że Sky będzie istotnie sky-klubem ;-)

Bywałam w Sky, na krótko przed pojawieniem się SK. To tak naprawdę mój pierwszy kontakt z polskim SL.

Anonimowy pisze...

Właśnie nie jestem również pewien, czy przeniesienie SKY do PR będzie dobrym rozwiązaniem. Okaże się na pewno już wkrótce. Podzielam obawy Mad. Nikt, nawet realnym życiu, w dzielnicy z domkami nie chciałby głośnego klubu dyskotekowego, gdzie nieciekawe towarzystwo będzie się kręcić.

Noah Perinal

A&A Fashion Shop pisze...

bardzo sie ciesze , chodz musze sprostowac roche Uzuniu twoje jedno zdanie :) || Mariusz Tomsen i Mariusz Cioc to ludzie legenda - pierwsi polscy DJe w Second Life|| musze tu powiedziec , ze sa to najlepsi i najdluzej dzialajacy dj-eje na polskim sl kochane Mariuszki ale nie pierwsi :)) tak mi przykro ale taka jest prawda:) pierwszych juz nikt nie pamieta ???

A&A Fashion Shop pisze...

Linkaaaaaaaaaaaaa udawalam z Gosiaczkiem grrrrr wariacie :P

A&A Fashion Shop pisze...

jesli chodzi o towarzystwo sky klubu to musze powiedziec , ze sa to wspaniali ludzie ktorz naprawde maja chec pobawic sie na sl przy dobrej muzyce i przy przyjacielskiej atmosferze :)))

Anonimowy pisze...

Mariusza Cioc słyszałam jeszcze za czasów Syrenki poza nią istniał tylko All Stars i nie pamietam aby tam grał jakiś DJ możę się mylę, dobrze ze sky club będzie w Polskiej Republice bo przydałoby się tam więcej rozrywki
R.

A&A Fashion Shop pisze...

Tak , Mariuszki grali w ostatniej Syrence jeszcze pod okiem naszego Romusia Posthorna... Faktem jest , ze pierwszy dj , moze nie na skale i nie na poziomie Mariuszkow , to jednak Roman Posthorn , pionier grania na polskich miejscach . Drugim z koleji dj-ejem , juz na skale terazniejszych dj-eji z SL to wspanialy Piotr Borymore , wspanialy glos i wspaniala muzyka dla kazdego :)Pierwsza kobieta , ktora nadawala swoje zasoby muzyki ... no to juz nie musze pisac , to oczywiste :)

A&A Fashion Shop pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
A&A Fashion Shop pisze...

ps: i wtedy nastala era Mariuszkow , ktorej owszem nikt nie pobije bo sa jak dla mnie najlepsi , maja najlepsze zasoby muzyki co niekiedy doprowadza mnie do siedzena na ich imprezach z otwarta buzia albo rozspiewana . Maja poprostu wszystko hehe jesli nadejdzie taki moment , ze nie maja twego ulubionego nagrania mozesz byc pewny , ze juz na nastepnej imprezie to oni cie zaskocza gdy nagle uslyszysz swoij numerek ktory tak lubisz , co tu mowic BRAVO WASZA WYSOKOSC !!! BRAVO SKY!!!

Morri pisze...

Foch!

Uzi pisze...

wybacz, wybacz Morri, juz poprawiam!

Anonimowy pisze...

Niestety są i złe strony SKY w PR. W czasie pierwszego koncertu było włączonych tyle skryptów w SKY, że sim lagował w odczuwalny sposób. Ładowanie świata trwało w nieskończoność. Chciałbym przypomnieć, że na simie wynajmują inne osoby działki. Nie odłączono działki pod SKY od całości. Stream ze SKY słyszany jest w całej PR. Po co ?

Noah Perinal

Anonimowy pisze...

Sim laguje zawsze, za dużo tam obiektów i skryptów takich jak np. padający śnieg - są systemy pogodowe w SL które nie lagują wogóle - trzeba tylko poszukac :), a lagi podczas imprezy były spowodowane ilością osób w SKY (coś koło 45 osób) - polecam przyspieszyć internet... no ale zawsze znajdzie się ktoś kto widzi tylko złe strony jak się coś dla Niego robi bezinteresownie, imprezy w SKY trwają góra 4 godziny może warto w tym czasie wyjść dla zdrowia na spacer? ;) pozdrawiam

Copyright © Plateau Project by Uzi Boa
Design out of the FlyBird's Box.