Man gave names to all the streets and alleys

sobota, 6 grudnia 2008


Kilka dni temu pojawiła się na forum paląca kwestia administracyjno-ontologiczna, której zignorować nie można!

Mam problem, ostatnio zostałem wylegitymowany w SL na jednej z wysp, w nawiasie dodam w miejscu wyłącznie dla osób pełnoletnich, i poproszono mnie o dokładny adres zameldowania, jako ze jestem rezydentem PR, i powstał problem, brak nazwy ulicy. Czy można by było coś z tym zrobić, czuję się jak bezdomny, a w sumie taki nie jestem, mam kilka typów nazw ulic ale nie wiem co na to obecny rząd, prosiłbym o pomoc w tej sprawie, 
z uszanowaniem aman 
(a zapomniałbym ,nie znajdowałem się tam sam,i najadłem się wstydu) :oops:

Minister MaxJames zareagował błyskawicznie i postanowił zadbać o zdrowie psychiczne Rezydentów Polskiej Republiki. W trosce o ich dobre samopoczucie i kontakty towarzyskie ogłosił konkurs na nazwy placów, ulic i alejek na naszej wyspie.

Można by długo o konsekwencjach istnienia bez imienia, ale po co. Lepiej sprawnie uzupełnić brak i przywrócić harmonię we wszechświecie.
Poniżej regulamin i slurl do skrzynki, do której można wrzucać notki z propozycjami nazw.

1. Nazwy alejek beda proponowane przez rezydentow Polskiej Republiki poprzez wrzucenie notecard z proponowanymi nazwami alejek do skrzynki pod mapa, umieszczona na rynku.

2. Podstawa do oznaczenia kolejnosci alejek, dla ktorych beda nadawane nazwy jest mapa-tablica znajdujaca się obok skrzynki na notecard z propozycjami nazw. 

3. Zgloszenia propozycji nazw alejek skladane beda w postaci notecard zawierajacej: 

- nazwa notecard to imie i nazwisko osoby proponujacej 

- zawartosc notecard: numery alejek z przypisanymi do nich nazwami. Do kazdej alejki moga byc przypisane maksymalnie 3 proponowane nazwy. Nie wszystkie alejki musza miec zaproponowane nazwy. 

4. Zgloszenia nalezy skladac w terminie od 5.12 do 8.12 do polnocy. 

5. Wybor nazw odbedzie sie poprzez głosowanie ogolu Obywateli Polskiej Republiki. 

6. Glosowanie na nazwy alejek odbedzie sie w terminie 11.12 do 14.12 polnocy.

7. Ogloszenie nazw alejek odbedzie sie po ogloszeniu skladu Rzadu 3-kadencji. 

8. W przypadku wystapienia rownej ilosci glosow dla dwoch lub wiecej proponowanych nazw dla danej alejki, Krolowa dokona wyboru jednej z nich.


SLURL do mapy i skrzynki


Brak komentarzy :

Copyright © Plateau Project by Uzi Boa
Design out of the FlyBird's Box.